Palautusohje

Ilmainen palautus Suomesta!

Ennen kuin teet palautusta lue nämä ohjeet huolella läpi.

Tilauksen peruutus

Tilatuilla tuotteilla on 14 päivän peruutusoikeus tuotteiden vastaanottamisesta. Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Asiakas vastaa tuotteen arvonalentumisesta mikäli tuote palautetaan alkuperäistä kuntoa poikkeavassa kunnossa. Hygieniatuotteilla, mitkä toimitettaan sinetöidyissä pakkauksissa (esimerkiksi korvakorut, lävistyskorut) ei ole peruutussoikeutta, mikäli sinetti on avattu (Kuluttajasuojalaki 6: 16§ 5) tai pakkaus on muuten avattu.

Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja myyntikuntoisia. Asiakas vastaa tuotteen arvonalentumisesta, mikäli tuote palautetaan alkuperäistä kuntoa poikkeavassa kunnossa. Yksi palautus kerta per tilaus on ilmainen. Useammasta palautuksesta asiakkaalta veloitetaan palautuksesta aiheutunut toimituskulu 6,95€.

Emme vastaanota postiennakolla palautettuja lähetyksiä! Nämä palautusehdot koskevat ainoastaan verkkokaupasta tehtyjä tilauksia! Muissa tapauksissa ota yhteyttä asiakaspalveluun

Kuinka teen palautuksen?

Kirjaudu asiakastilillesi tehdäksesi peruutusilmoitus. Kun olemme vastaanottaneet peruutusilmoituksenne saatte siitä automaattisen vahvistus viestin. Kun oelmme käsitelleet peruutusilmoituksen lähetämme teille sähköpostitse ohjeet palautuksen tekemiseen. Palautus on ilmainen Suomesta kun palautus on tehty ohjeiden mukaisesti. Palautuksen voi tehdä myös suoraan myymäläämme, muista kuitenkin tehdä peruutusilmoitus ennen tuotteiden toimittamista myymäläämme. Kansainvälisissä tilauksissa asiakas vastaa palautuskuluista.

Palautuksen kesto

Palautuksen toimitus toimipisteeseemme kestää yleensä pakettipalautuksilla 1-4 arkipäivää ja kirjepalautuksilla 5-10 arkipäivää. 

Maksun palautus

Kun palautus on saapunut meille, käsittelemme sen saman päivänä aikana ja palautamme rahat käyttämällenne maksutavalle. Maksun palautumisessa voi kestää 2-4 arkipäivää maksutavasta riippuen.

Palautuksen suuruus voi poiketa peruutettujen tuotteiden summasta

Toimituksen lisäpalveluita ei hyvitetä palautuksen yhteydessä.

Mikäli palautuksen jälkeen tilauksessa olevat mahdolliset alennukset tai tarjousehdot eivät täyty, veloitetaan erotus palautuksen yhteydessä. (Esimerkiksi mikäli alkuperäinen tilaus on ylittänyt ilmaisen toimituksen rajan, mutta palautuksen jälkeen tilauksen arvo jää alle rajan, veloitetaan toimituskulut valitun toimitustavan mukaan kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti.

Muutoin palautetuista lähetyksistä voidaan periä toteutuneet toimituskulut.

Uudelleen lähetys

Uudelleen lähetyksestä laskutetaan lähetyskulut kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. 

TEE PALAUTUS

Viallinen tai väärä tuote

Mikäli olet vastaanottanut väärän tia viallisen tuotteen älä tee peruutusilmoitusta tai uutta tilausta vaan ota yhteyttä suoraan asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@ninja.fi. Liitä mukaan kuva väärästä / viallisesta  tuotteesta.

Vaihto

Tuotteen vaihtaminen toiseen tehdään aina uuden tilauksen kautta, jotta varmistamme haluamanne tuotteen saatavuuden eikä meidän tarvitse odottaa ensin palautuksen saapumista käsittelyyn. Tee ensin peruutusilmoitus yllä olevien ohjeiden mukaisesti ja tämän jälkeen tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta.

Noutamaton lähetys

Noutamatonta lähetystä ei KSL:n mukaisesti lueta palautukseksi. Noutamattomasta lähetyksestä veloitetaan toteutuneet toimitus- ja palautuskulut kulloinkin voimassa olevan hinnaston mukaisesti. Myymälöistämme noutona tilatuista peritään 3,90€ toimituskulu, mikäli tilaus jätetään noutamatta. 

Tuotereklamaatiot

Ninja vastaa siitä, että jokainen lähetys tarkistetaan huolellisesti ennen kuin se lähetetään asiakkaalle. Jos tästä huolimatta tuotteessa on virhe tai tuote on väärä, tulee virheestä reklamoida välittömästi Ninjan asiakaspalveluun. Mikäli haluat purkaa kaupan, palautetaan maksu 30 päivän kuluessa siitä, kun Ninja on vastaanottanut virheellisen tuotteen.

LÄHETÄ REKLAMAATIO

Kuluttajansuoja

Ninja noudattaa kaikessa toiminnassaan Kuluttajansuojalakia sekä Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeita ja suosituksia. Osa tuotteistamme on hygieniatuotteita (esimerkiksi läpimenevät korvakorut, lävistyskorut), joilla ei ole peruutussoikeutta, mikäli tuotepakettien sinetti on avattu (KSL 6: 16§ 5). 

 

Lue lisää sopimusehdoista.